De contactvonk
Natuurlijk is de techniek alleen niet zaligmakend. Er wordt ruimschoots stilgestaan bij de doelgroep zelf, uw klanten, relaties of andere populatie. Hoe bij hen de contactvonk te laten overslaan, hen te interesseren, inspireren en over te halen tot aankoop of het opnemen van de informatieve boodschap?
Hoe werkt dat in de individuele wereld van ervaren, beleven en smaak-maken?
Naast een groot aantal praktijkvoorbeelden (met het antwoord hoe ook andere ervaren reclamemakers en communicatiemensen dat voor elkaar kregen) beseffen wij ons dat elke organisatie uniek is. Waar het zwaartepunt bij uw organisatie ligt, weet u zelf als geen ander. Maar hoe u dat alles volwaardig “online” kunt aanpakken & invullen, vertellen wij u graag.
.
Door: Patrick Bresser — GSM 06 461 366 81 —
Zowiso úw eigen en dedicated online programma manager.
“Die video heeft het aantal inschrijvingen verdubbeld.”
“Ja, ik ken je van het filmpje op jullie site, erg leuk!”
“Ik kom iedere dag even kijken op jullie weblog.”
Ook zin in dit soort reacties?
Zowiso online is video, montage, foto’s en netwerken… in één persoon.
[...] ons – Waarom kiezen voor de aanpak van Zowiso? …Ons succes bestaat uit de kennis en kwaliteit die wij onze klanten bieden. Samen bereiken [...]
[...] Alles vergaat, maar het zal net als de uitvinding van staal, de stoomlocomotief of telefoon zijn sporen nalaten. [...]
[...] beter te snappen. Naast een technologische trend dus ook een sociale. En da’s nog net een potje heftiger denk [...]
[...] We hebben dan ook van dichtbij kunnen aanschouwen hoe de verbouwing vordert, danken Patrick Bresser Zowiso (.nl) & Erroll Vega voor het maken van videobeelden en Wethouder Erik van Merrienboer van de [...]
[...] om Zowiso ;-D bruggen te bouwen tussen de verschillende netwerken, ondernemers maar vooral ook met en rondom uw doelgroep is ook vanuit OpenCoffee op dit moment een netwerk vormend ONS (Open Netwerk & Strategie). [...]
[...] uw website. Kies mede op basis van strategie – …hoe dat werkt in de individuele wereld van ervaren, beleven en smaak-maken – een van deze drie Content Management [...]
[...] wij? Zowiso creëert Strategie en Concept — voor [...]
[...] uw website. Kies mede op basis van strategie – …hoe dat werkt in de individuele wereld van ervaren, beleven en smaak-maken – één van deze drie Content Management [...]