De helpdesk fungeert als het directe aanspreekpunt van uw eigen IT organisatie, waar alle gebruikers terecht kunnen bij incidenten en vragen over het gebruik en/of de inzet van soft- en hardware.
De helpdesk-specialisten van Zaterdag verzorgen naast ondersteuning ook adviestrajecten wanneer er aangepaste procedures of materialen nodig zijn voor een goed werkende helpdesk binnen uw IT organisatie.
Wij bieden:
* Ondersteuning * Helpdeskmanagement * Onderzoek en advies * Inrichten en verbeteren van IT helpdesk
|
|
De missie van Zaterdag SAP Services:
Zaterdag heeft als missie haar SAP netwerk te activeren om daarmee direct en op lange termijn hoogwaardige SAP diensten aan SAP gebruikers te leveren.
Zaterdag specialiseert zich met deze missie op het verbeteren van het gebruik van SAP systemen bij de klant en het stroomlijnen van de processen gekoppeld aan SAP.
Het team van Zaterdag kenmerkt zich door een management team met jarenlange ervaring in de sourcing van SAP specialisten en ondersteunende technologie (zoals bijvoorbeeld helpdesk tot aan Oracle, Infrastructuur). Als een van de weinige Nederlandse spelers hebben wij een Europese aanpak (netwerk) om topspecialisten in huis te halen voor onze klanten.
Leiderschap in het snel vinden van de juiste SAP consultant tegen een goed tarief is onze kern.
|