Zaturdays

Fout
  • XML Parsing Error at 1:7260. Error 9: Invalid character
Van employer branding naar job marketing

Recruitment 2.0 (Home):
• Moderne arbeidsmarktcommunicatie...
• Hoe talent ú gaat vinden! (het antwoord op...)
• Mensen zoeken geen baan, maar ambiance...
• In contact blijven met uw doelgroep

  Job

...Werken moet leuk, uitdagend, interessant en afwisselend zijn en voor een steeds groter wordende groep moet het werk aansluiten bij hun persoonlijke idealen.

Toenemend belang van 'werkbeleving'
Voor heel goede medewerkers is er altijd plaats. Maar het ideale profiel is schaars en heeft op zijn/haar beurt voldoende mogelijkheden en ruimte om de 'ideale' baan te zoeken, cq te vragen aan een werkgever. Naast goed werkgeverschap zal de werkgever de baan moeten blijven 'verkopen' met daaromheen de juiste marketing gericht op een goede 'candidate experience' voor allen die geďnteresseerd zijn.

Voor uw organisatie betekent deze trend dat het 'verkopen' van de baan (jobmarketing) belangrijker is dan employer branding. Een goed opgestelde en op waarheid beruste vacaturetekst beweegt het arbeidspotentieel meer én eerder dan enkel een goede naam als werkgever.  Lees meer...

• De voordelen door uw eigen 'werkenbij-site'
Management Summary: Eenvoudiger & sneller...

 
You are here  : Home Opdrachtgevers Recruitment 2.0 Jobmarketing ('branding')